- Company
- TOPdesk
- Type
- Job
- Location
- Delft
- Required language
- Dutch, English
Description
Leer jij straks alles over sales bij team Lego? Dit gezellige team ondersteunt de verschillende salesafdelingen binnen TOPdesk. Door potentiële klanten op te bellen, bijvoorbeeld. Ook draagt het team bij aan doelen van verschillende afdelingen. Voor het CSR-team een beach clean-up organiseren? Leuk! Zo doe je elke dag weer wat anders.
Wat ga jij doen?
De fijne kneepjs van het salesvak leren! Je volgt interessante trainingen om je kennis te verbreden en maakt kennis met de unieke TOPdesk-cultuur. Daarnaast werk je nauw samen met collega’s aan verschillende projecten en ondersteun je de salesafdelingen bij het behalen van hun doelen. Waar kun je aan denken? Marktonderzoek voor de business units, LinkedIn-campagnes opzetten en wedstrijdjes koud bellen opzetten met je teamgenoten. Daarnaast krijg je de ruimte om zelfstandig projecten op te zetten.
Benthe en Maisy over hun bijbaan bij Lego: “Het werken bij Team LEGO is zo divers als je het zelf wilt maken. Elke dag zijn er verschillende projecten beschikbaar waarbij je je kunt aansluiten of waarvoor je de verantwoordelijkheid kunt nemen. Als je het druk hebt met je studie, kun je kiezen voor minder intensieve projecten. Heb je meer tijd, dan kun je juist meer verantwoordelijkheid op je nemen. Op deze manier geef je je jouw rol binnen Team LEGO zelf vorm.
Daarnaast wordt sterk aangemoedigd om zelf nieuwe projecten op te zetten. Hiervoor krijg je de ruimte, en iedereen staat klaar om je te ondersteunen om het tot een succes te maken. Tot slot is het niet onbelangrijk dat we een ontzettend gezellig team hebben waarmee we graag nog even blijven hangen op de vrijdagmiddagborrel.”
Waar kom je terecht?
In het 15-koppige Team Lego! Tijdens het werk helpt iedereen elkaar graag en wordt er uitgebreid geoefend met sales- en gesprekstechnieken. Zenuwachtig omdat je niet zeker weet of je voldoende kennis hebt van de software of geen ervaring hebt met sales? Geen zorgen! Team Lego is voor veel doorgewinterde TOPdeskers hét beginpunt van hun carrière geweest, dus iedereen helpt je graag op weg met de software en om de kneepjes van het salesvak te leren.
Daarnaast ga je leren hoe je de beste service aan onze klanten kunt bieden en hoe je diverse projecten oppakt. Hard werken betekent ook hard ontspannen. Na het werk borrelen we graag op ons heerlijke dakterras of ondernemen we samen leuke activiteiten.
Rosa: ”Tijdens mijn bijbaan bij TOPdesk heb ik veel geleerd van de projecten waarin ik verschillende Business Units heb ondersteund bij het onderhouden van klantcontact. Door klanten te spreken, ontdek ik bijvoorbeeld hoe TOPdesk bij verschillende bedrijven op heel verschillende manieren wordt gebruikt. Ook heb ik mijn communicatieve vaardigheden verder ontwikkeld en een beter begrip ontwikkeld voor de specifieke behoeften van organisaties. Ik vind het erg leerzaam en leuk om via dit soort projecten een beter inzicht te krijgen in verschillende bedrijfsprocessen!”
Kom jij het Lego-team versterken?
- Je hebt interesse in sales
- Je bent assertief en leergierig.
- Je kan goed omgaan met vrijheid en verantwoordelijkheid.
- Je bent minimaal 12 uur per week beschikbaar.
Hier doe je het voor
De leukste collega’s, een laptop en een salaris dat met je meegroeit. Dat spreekt natuurlijk voor zich. Maar er is meer. Veel meer. In het Employee Handbook ontdek je al onze arbeidsvoorwaarden.
-
Trainingen over klantgericht werken, persoonlijke ontwikkeling, sales en gesprekstechnieken
-
Flexibiliteit bij het indelen van je werkuren
-
Wekelijkse borrels, teamuitjes en jaarlijkse evenementen
Het sollicitatieproces. Zo doen we dat!
1. Je solliciteert
Je stuurt ons je cv en motivatiebrief. Binnen een week hoor je of we gaan kennismaken.
2. Wie heb ik aan de lijn?
Tijdens een telefonische screening verkennen we of onze wederzijdse verwachtingen op één lijn liggen. Zo ja, dan nodigen we je graag uit voor het eerste gesprek.
3. Eerste gesprek: cultuur
Je komt alles te weten over TOPdesk, en wij over jou! Blijk jij een echte TOPdesker in spe? Dan zien we je graag terug.
4. Tweede gesprek: de jobinhoud
Tijd om te ontdekken of je met jouw ervaring en competenties dé persoon voor de job bent en of je in het team past.
5. Contractbespreking
Is iedereen enthousiast? Yes! Dan gaan we een contract opstellen en je mogelijke startdatum bepalen.
6. Welkom bij TOPdesk!
Jij zet je handtekening en wij regelen alles voor je eerste dag bij TOPdesk. Het avontuur kan beginnen!
Enthousiast geworden?
Stuur dan je motivatiebrief en cv naar ons toe via het sollicitatieformulier.
Tips voor je brief? We vinden het belangrijk dat je klantgericht, leergierig en competitief bent. We horen daarom graag, aan de hand van voorbeelden, wat deze competenties voor jou betekenen. We zijn natuurlijk ook benieuwd waarom je op precies deze functie reageert en waarom je graag bij TOPdesk wilt werken.