- Company
- TOPdesk
- Type
- Job
- Location
- Delft
- Required language
- Dutch, English
Description
Help je onze klanten graag aan excellente service? En ben je best competitief? Start jouw avontuur als junior accountmanager bij TOPdesk.
Wat ga je doen als junior accountmanager?
Leads opvolgen! Jij bent het aanspreekpunt voor (potentiële) klanten die via verschillende kanalen binnenkomen. Ze kunnen bijvoorbeeld een e-book of online demo-omgeving downloaden, een prijsindicatie aanvragen of simpelweg bellen. Jij volgt aanvragen en belletjes op, kwalificeert de leads en plant vervolgens een afspraak in met een accountmanager buitendienst uit je team. Wordt er een deal gesloten? Dan zorg jij dat alles rondom het aankoopproces zo prettig mogelijk verloopt. Van afspraken tot een kloppende offerte.
Je werkt in jouw team nauw samen met accountmanagers en marketingspecialisten, want samen willen jullie zoveel mogelijk potentiële klanten bereiken, evenementen en community-bijeenkomsten organiseren en advertising en PR uitdenken. Samen met je collega’s ontdek je waar de kansen liggen en hoe je deze het best kunt benutten! Hoe je dit vorm wil geven is aan jou. Je krijgt bij TOPdesk veel vrijheid om je eigen pad te bewandelen in je eerste baan als accountmanager.
Heb je geen ervaring in sales? Geen probleem. Ervaren sales-collega’s leren jou de fijne kneepjes van het vak, en je maakt kennis met zowel Business Development Management als Customer Success Management. Je krijgt de technieken aangereikt die wij toepassen en volgt leerzame trainingen. We werken met de Sandler-methode, wat betekent dat je verkoopstijl behulpzaam en assertief is, nooit agressief. We vinden het namelijk belangrijk een langdurige relatie op te bouwen met blije klanten!
Waar kom je terecht?
Op het TOPdesk-hoofdkantoor in Delft! Hier heerst een open cultuur waarin je veel vrijheid en verantwoordelijkheid krijgt. Als junior accountmanager kom je terecht in een multidisciplinaire business unit met collega’s van sales, support, consultancy en customer success management. Dit team vertegenwoordigt een bepaalde klantgroep en is hierin gespecialiseerd. Denk bijvoorbeeld aan klanten uit de sector zorg, onderwijs, rijksoverheid, lokale overheid, industrie of zakelijke dienstverlening. Het voordeel? Je hebt veel kennis van je doelgroep.
Ben jij wie wij zoeken?
Natuurlijk hebben we een verlanglijstje als het om onze nieuwe junior accountmanager gaat. Herken jij heel wat van jezelf in onderstaande competenties? Wees niet te bescheiden en ga door naar het sollicitatieformulier!
- Je hebt een afgeronde hbo- of wo-opleiding
- Je beheerst de Nederlandse taal in woord en geschrift
- Je bent creatief, competitief en ondernemend
- Je helpt graag mensen
- Je neemt graag verantwoordelijkheid
- Je houdt ervan de resultaten van je werk te volgen en waar nodig bij te sturen
Hier doe je het voor
De leukste collega’s, een laptop en een salaris dat met je meegroeit. Dat spreekt natuurlijk voor zich. Maar er is meer. Veel meer. In het Employee Handbook ontdek je al onze arbeidsvoorwaarden.
-
10 to Grow: Besteed 10% van je tijd en een budget ter waarde van 10% van je bruto jaarsalaris aan persoonlijke ontwikkeling.
-
Betaald ouderschapsverlof: 9 weken lang 100% + 17 weken lang 50% uitbetaald. Want ouderschap is hard werken.
-
Vrijwilligerswerk: Doen we gewoon onder werktijd. Zeiden we al dat mensen helpen in ons DNA zit?
Het sollicitatieproces. Zo doen we dat!
1. Je solliciteert
Je stuurt ons je cv en motivatiebrief. Binnen een week hoor je of we gaan kennismaken.
2. Wie heb ik aan de lijn?
Tijdens een telefonische screening verkennen we of onze wederzijdse verwachtingen op één lijn liggen. Zo ja, dan nodigen we je graag uit voor het eerste gesprek.
3. Eerste gesprek: cultuur
Je komt alles te weten over TOPdesk, en wij over jou! Blijk jij een echte TOPdesker in spe? Dan zien we je graag terug.
4. Tweede gesprek: de jobinhoud
Tijd om te ontdekken of je met jouw ervaring en competenties dé persoon voor de job bent en of je in het team past.
5. Contractbespreking
Is iedereen enthousiast? Yes! Dan gaan we een contract opstellen en je mogelijke startdatum bepalen.
6. Welkom bij TOPdesk!
Jij zet je handtekening en wij regelen alles voor je eerste dag bij TOPdesk. Het avontuur kan beginnen!
Enthousiast geworden?
Stuur dan je motivatiebrief en cv naar ons toe via het sollicitatieformulier. Heb je al een voorkeur voor een business unit? Geef ook dat dan vooral aan.
We geven je nog enkele gratis tips voor je motivatiebrief. We vinden het belangrijk dat je klantgericht, leergierig en competitief bent. We horen daarom graag, aan de hand van een voorbeeld, wat deze competenties voor jou betekenen. We zijn natuurlijk ook benieuwd waarom je op precies deze functie reageert en waarom je graag bij TOPdesk wilt werken.